این صفحه دومین مقاله از مقاله تنظیمات کمپین Google AdWords است. در قسمت اول ، در مورد چگونگی نامگذاری و سازماندهی فعالیتهای Google AdWords شما صحبت کردیم. در این بخش ، ما در نوار ابزار تنظیمات AdWords به تنظیمات مکان و زبان خواهیم پرداخت.

تنظیمات موقعیت مکانی Google AdWords
پس از نامگذاری کمپین خود ، اولین انتخاب بزرگ که برای شما پیش می آید انتخاب مکان یا مکانهایی است.
موقعیت مکانی Google AdWords

می توانید یکی از حالت های پیش فرض یا یک منطقه خاص را انتخاب کنید. همچنین می توانید از نقشه برای انتخاب یک منطقه خاص استفاده کرده و یک یا چند مکان جغرافیایی یا شعاع منطقه را انتخاب کنید.
به عنوان مثال ، فرض کنید ما شرکتی داریم که بلیط های کنسرت را می فروشد:
اگرچه این کنسرت در یک منطقه خاص برگزار می شود ، اما بهتر است افرادی که در مناطق دیگر زندگی می کنند را برای خرید بلیط ترغیب کنند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بلیط های کنسرت را در تهران بفروشید ، بهتر است علاوه بر "بلیط های کنسرت" که در تهران زندگی می کنند ، آگهی های Google AdWords خود را به کسانی که در کرج ساکن هستند نشان دهید.
این می تواند با تنظیم دو کمپین جداگانه انجام شود:
• کمپین جغرافیایی هدفمند. این کمپین بر یک مکان خاص مورد علاقه ما تمرکز دارد و می تواند از کلمات کلیدی مستقیم تری مانند "بلیط کنسرت" استفاده کند.
• Geotargetifiers. این کمپین برای یک منطقه بزرگ (ایران) طراحی شده است ، اما اصلاحات خاصی در کلمات کلیدی نیز اعمال می شود (به عنوان مثال نام شهرها ، کدهای پستی و غیره).
اکنون که شما یک ایده کلی در مورد چگونگی عملکرد کلمات کلیدی و هدفمندی جغرافیایی خود دارید ، زمان آن رسیده است که دریابید که هدفگذاری موقعیت مکانی چگونه کار می کند تا در صورت تمایل بتوانید از موقعیت مکانی پیشرفته استفاده کنید.
مکان و زبان Google Adwords

بسته به نوع فعالیتی که در حال اجرا هستید ، می توانید یک مکان فیزیکی یا یک هدف جستجو انتخاب کنید. یعنی روی مکان فیزیکی تمرکز کنید (در ساختار مبارزات انتخاباتی که در بالا توضیح داده شد ، این گزینه مناسبی برای یک کمپین فیزیکی یا هدفمند جغرافیایی است) یا از اهداف جستجو (مانند برنامه ملی موقعیت مکانی یا هدفگذاری جغرافیایی) استفاده کنید. ،
هدف گذاری Google Adwords
جهت گیری زبان بسیار ساده به نظر می رسد؛ فقط باید زبان یا زبانی را انتخاب کنید که می خواهید تبلیغات خود را هدف قرار دهید.
تنظیمات زبان Google AdWords

هدف گذاری بر اساس تنظیماتی است که موتور جستجو از حساب Google شما استفاده می کند. Google توصیه می کند که فقط آن دسته از کلمات کلیدی مربوط به تبلیغ شما را هدف قرار دهید ، زیرا ترجمه نمی شوند.
با این وجود ، کارشناسان SERP دلیل خوبی دارند که استدلال کنند که هدف قرار دادن زبانهای دیگر در کارزارهای مربوطه می تواند منجر به نتایج بهتر و تبدیل های بیشتر شود. بنابراین ، اگر شما مشغول فعالیتهای مقیاس پذیر و بین المللی هستید ، ممکن است ارزش تنظیم گزینه های مختلف زبان را داشته باشد ، و به طور کلی بهتر است هم زبان اعلامیه و هم زبان کشور مورد نظر خود را در نظر بگیرید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : google ,زبان ,مکان ,adwords ,کمپین ,تنظیمات ,google adwords ,موقعیت مکانی ,کلمات کلیدی ,انتخاب کنید ,عنوان مثال ,زبان google adwords ,موقعیت مکانی google
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Sarah انجام کلیه پروژه های دانشجویی کارشناسی وارشد سازه و زلزله مشاوره تحصیلی فردین فرج الهی راد [ فل جمله ] advertise طراحي سايت در اصفهان اَبَر رنگ ها غارشناسی و غارنوردی زیبایی پارس راپل | Pars Rappel