در مقاله امروز من توضیح خواهم داد که تبلیغات Google AdWords در کجا نمایش داده می شوند و امکانات و برنامه های آنها چیست. همچنین متداول ترین اصطلاحات را معرفی خواهم کرد و در مورد محبوب ترین نوع کمپین ها بحث خواهم کرد.

اخیراً در وبلاگ ما: 6 نکته در مورد راه اندازی فروشگاه الکترونیکی خود در جمعه سیاه / دوشنبه سایبر
Google Ads یک سیستم تبلیغاتی Google است که تبلیغات متنی را در موتور جستجوی Google و تبلیغات تصویر در شبکه نمایش نشان می دهد. این عمومی ترین تقسیم کمپین ها براساس نوع آگهی است. با توجه به خود طبقه بندی ، گوگل نیز باید به عنوان انواع جداگانه شامل شود: تبلیغات برنامه ، تبلیغات ویدیویی و مبارزات خرید.

Google Ads: انواع کمپین
نمودار تبلیغات Google adwords


تبلیغات در گوگل تاپ سئو

 

سیستم تبلیغاتی Google Ads ، پیوندهای ویژه پشتیبانی شده در بالای نتایج ارگانیک ، اولین و اولین مدل تجاری Mountain View بود. آوردن تاریخ کمی به موتور جستجوگر برتر در سال 1998 و نتایج جستجو با هزینه در نوبت سال 2000 ظاهر شد و در ابتدا مانند صفحه زیر بود.

اولین تبلیغات Google AdWords
به عنوان یک کنجکاوی ، در اولین دوره بهره برداری از موتور جستجو پیوندهای پرداخت شده علاقه ای به خود جلب نکرده و تقاضا برای این نوع خدمات وجود ندارد. هیچ اتفاقی که گوگل بزودی در تبلیغات آنلاین متحول شود.
اولین صفحه نمایش مدیریت Google Ads مانند صفحه زیر است:

صفحه اول تبلیغات Google AdWords
سیستم تبلیغاتی Google Ads به طور مداوم در حال توسعه است و این امکان ایجاد کمپین های پیشرفته ، امکان هدف گذاری دقیق و تجزیه و تحلیل های عمیق را می دهد. راه حل های جدید مانند تبلیغات معروف Google Shopping یا تبلیغات برنامه به بازار معرفی می شود. کلیه تغییرات برای دستیابی بهتر به اهداف شرکت معرفی شده اند. در سال 2017 ، پنل اداری کاملاً بازسازی شد و در حال حاضر مانند صفحه زیر است:

پنل تبلیغاتی Google AdWords 2017
ابزار Google Ads کاملاً رایگان است (می توانید در مقاله مربوط به هزینه تبلیغات در Google AdWords اطلاعات بیشتری درباره پرداخت های تبلیغات را بخوانید). برای نمایش تبلیغات خود باید یک حساب کاربری رایگان در سیستم عامل ایجاد و پیکربندی کنید. کلیه کارهای دیگر روی حساب کاربری شامل بهینه سازی آن برای دستیابی به اهداف تجاری شرکت می باشد. یکی از اهداف می تواند بهینه سازی ROAS باشد ، یعنی بهبود نسبت درآمد به هزینه های تولید شده. کمپین ها با افزایش تعداد تبدیل ها ، افزایش ارزش سفارشات یا کاهش هزینه ها بهینه می شوند. ROAS یکی از شاخصهای اصلی است که براساس آن بهینه سازی کارزارها برای تجارت الکترونیک مبتنی است.

نتیجه کیفیت تبلیغات Google
برای نمایش هر یک از آگهی های Google با سایر تبلیغ کنندگان پیشنهاد می شود. در حراج ، حساب کاربری صورت می گیرد حداکثر هزینه برای هر کلیک ما می توانیم پرداخت کنیم و نمره کیفیت. اگر نمره کیفیت پایین باشد ، ممکن است آگهی ما نشان داده نشود یا محدود شود. گوگل اهمیت زیادی به کیفیت تبلیغات می دهد به گونه ای که برای مخاطب مهم باشد. به عنوان مثال ، می توانیم هرگونه تبلیغات ، اعم از گرافیکی یا متن را گزارش دهیم ، اگر احساس کنیم که مناسب ما نیست ، محتوای وب سایت را پوشش می دهد یا فرکانس آن خیلی زیاد است. در مورد نمره ای با کیفیت بالا ، ما این امکان را داریم که حتی با هزینه بالقوه پایین تر از هر رقم بالاتر از رقبای خود نمایش دهیم. یکی از عناصر ثابت کار Delante در حساب مشتری Google Ads ، بهینه سازی مداوم نتیجه کیفیت با استفاده از راه حل های اختصاصی ، انجام آزمایش های A / B صفحات فرود ، تبلیغات و کلمات کلیدی است. تمام نتایج تاریخی آزمایش ها برای بازرسی و استفاده از تغییرات توجیه شده با داده های آماری آزمایش های قبلاً انجام شده در دسترس است.

سیستم تبلیغاتی Google Ads به طور مداوم در حال توسعه است و این امکان ایجاد کمپین های پیشرفته تر ، اتوماسیون و هدفگذاری را فراهم می آورد.

اصطلاحات مفید:
تبدیل: معامله در فروشگاه ، عضویت در خبرنامه ، پر کردن فرم یا کلیک روی دکمه. تبدیل ها را می توان به خرد و کلان تقسیم کرد ، یعنی مواردی که مستقیماً به یک هدف تجاری مانند فروش در یک فروشگاه دست می یابند ، بلکه اهداف جانبی مانند تعامل ، زمان صرف شده در وب سایت یا اشتراک در خبرنامه را نیز می توان تقسیم کرد.

 

 


تبلیغات در گوگل تاپ سئو نرخ تبدیل: نسبت تبدیل به کلیک های بیان شده درصدی. نرخ تبدیل اغلب ما را از کیفیت پیشنهادی ارائه شده از طریق وب سایت و کیفیت ترافیکی که به وب سایت منتقل می شود ، آگاه می کند. ما می توانیم متوسط ​​نرخ تبدیل سایت شما یا میانگین نرخ تبدیل منابع ترافیک را اندازه گیری کنیم.
CTR: از طریق نرخ کلیک کنید - نسبت کلیک به تعداد برداشتهای بیان شده درصدی. عاملی که ما را از اثربخشی تبلیغات مطلع می کند (که هدف آنها حداکثر استفاده از کلیک است)
مثال 100 (کلیک) / 10،000 (برداشت) * 100٪ = 1٪ CTR
CPC: هزینه در هر کلیک - هزینه یک کلیک. مدل صورتحساب Google Ads در k

 

منبع : تبلیغات در گوگل تاپ سئو : www.topseo724.com


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغات ,google ,کلیک ,کیفیت ,هزینه ,گوگل ,تبلیغات google ,تبلیغاتی google ,google adwords ,بهینه سازی ,حساب کاربری ,سیستم تبلیغاتی google ,امکان ایجاد کمپین ,تبلیغات google adwords
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Ashley ونوس گرافیک ❤️عاشق خدا❤️ فروشگاه اینترنتی برتر مارکت ايمان بياوريم به آغاز فصل سرد سایت تبلیغاتی هیچایک وبلاگ من مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی عضو هیات علمی دانشگاه و مدیر عامل شرکت کارافرینان برق اریاراد